Η φράση LONG DRINKS χρησιμοποιείται για να περιγράψει ποτά που αποτελούν προπαρασκευασμένα μίγματα αλκοόλ με χυμούς φρούτων. Στη Φιλανδία, τα παραδοσιακά LONG DRINKS έχουν σαν βάση αλκοόλ το τζίν και είναι συνυφασμένα με την ιστορία της χώρας.
Λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά στην αγορά της Φιλανδίας το 1952 σαν υποστηρικτικό μέσο προώθησης των Ολυμπιακών αγώνων του Ελσίνκι και από τότε παρέμειναν στην καρδιά των Φιλανδών ως μακράν η εμπορικότερη κατηγορία ποτού της χώρας. Το κλασσικό GRAPEFRUIT LONG DRINK αποτελείται από ανάμιξη χυμού γκρέιπφρουτ με τζίν σε περιεκτικότητα 5.5% και αποτελεί με διαφορά τη νούμερο 1 επιλογή στις προτιμήσεις κατανάλωσης των Φιλανδών. Ωστόσο διάφορες παραλλαγές LONG DRINKS έχουν αναπτυχθεί και συνεχίζουν να αναπτύσσονται μέσα στα χρόνια ως απαίτηση των νεότερων γενιών που αρέσκονται στο να ανακαλύπτουν νέες γεύσεις.
Οι κυριότερες από αυτές είναι τα CRANBERRY LONG DRINK και LIME LONG DRINK όπου το παραδοσιακό γκρέιπφρουτ έχει αντικατασταθεί με χυμό cranberry και lime αντιστοίχως. Προσφάτως μία νέα παραλλαγή του GRAPEFRUIT LONG DRINK έκανε την εμφάνισή της στην αγορά με την κωδική ονομασία STRONG, όπου διαφέρει σε σχέση με το κλασσικό ως προς της περιεκτικότητά του σε τζιν (7%).
Λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά στην αγορά της Φιλανδίας το 1952 σαν υποστηρικτικό μέσο προώθησης των Ολυμπιακών αγώνων του Ελσίνκι και από τότε παρέμειναν στην καρδιά των Φιλανδών ως μακράν η εμπορικότερη κατηγορία ποτού της χώρας. Το κλασσικό GRAPEFRUIT LONG DRINK αποτελείται από ανάμιξη χυμού γκρέιπφρουτ με τζίν σε περιεκτικότητα 5.5% και αποτελεί με διαφορά τη νούμερο 1 επιλογή στις προτιμήσεις κατανάλωσης των Φιλανδών. Ωστόσο διάφορες παραλλαγές LONG DRINKS έχουν αναπτυχθεί και συνεχίζουν να αναπτύσσονται μέσα στα χρόνια ως απαίτηση των νεότερων γενιών που αρέσκονται στο να ανακαλύπτουν νέες γεύσεις.
Οι κυριότερες από αυτές είναι τα CRANBERRY LONG DRINK και LIME LONG DRINK όπου το παραδοσιακό γκρέιπφρουτ έχει αντικατασταθεί με χυμό cranberry και lime αντιστοίχως. Προσφάτως μία νέα παραλλαγή του GRAPEFRUIT LONG DRINK έκανε την εμφάνισή της στην αγορά με την κωδική ονομασία STRONG, όπου διαφέρει σε σχέση με το κλασσικό ως προς της περιεκτικότητά του σε τζιν (7%).